سابقه

20 سال درخشان

از سال 1383 با آغاز ساخت موفق اولین سری از دستگاه های قطعه شویی، بهساز ماشین کار خود را آغاز نموده است و اکنون با حدود 20 سال تجربه در زمینه ی ساخت انواع دستگاه قطعه شویی در مدلهای گرد، مکعبی و صندوقی با توجه به نیاز مشتری و با بهره گیری از مهندسین طراح و با تحقیق بر روی دستگاه ها و نیاز بومی هر منطقه، توانایی طراحی و ساخت انواع دستگاه های قطعه شویی سفارشی با طول و عرض کارگیری مختلف را دارد، که در عین زیبایی، کارایی و دوام قابل قبول را هم دارا باشند. 

صاردات دستگاه قطعه شویی به کشورهای عمان، عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و … از افتخارات بهساز ماشین است.

گارانتی

24 ماهه

فروش آغاز تعهد است و یکی از ویژگی های هر محصول خدمات پس از فروش است، که باعث سهولت در کارکرد دستگاه می باشد. تولیدات شرکت بهساز ماشین دارای اجزائی مجزا و قابل تفکیک بوده است. این امر سهولت در امر خدمات را راحت تر کرده است. کلیپ های آموزشی و نحوه عیب یابی کمک شایانی به مشتریان می کند.

دستگاه های بهساز ماشین دارای 2 سال گارانتی می باشد. در صورت خرابی از راهنمایی تلفنی برای سرعت بخشیدن و در صورت نیاز حضوری سریعا نسبت به بر طرف کردن مشکل ظرف مدت 48 ساعت را ارائه می دهیم.

 

کیفیت

رقابتی بی پایان

تلاش ما همواره بر این بوده است که از مرغوب ترین متریال اعم از آهن آلات، تابلو برق، دینام و سیستم گرمایشی و … استفاده کنیم. همین امر باعث پایداری مشتریان ما شده است که بازدهی دستگاه های ما را بالا برده است. 

کنترل کیفی در هر مرحله از ساخت دستگاه و در خاتمه، کنترل نهایی و ارزیابی ماشین با استفاده از تست دستگاه و بررسی مجدد تمامی قطعات اموری است که بر روی هر دستگاه  انجام می گیرد.

 ارائه محصولی کم نظیر برای مشتریان محترم، نشانه  عمل به این شعار است که “هدف ما جلب رضایت مشتری است.”

ایمنی

دستگاه مطمئن

اجرای دقیق اصول و مقررات ایمنی همیشه در دستور کار ساخت دستگاه های صنعتی ما قرار دارد. استفاده از تابلو برق ایمن و سوئیچ های کنترل فاز برای ورودی برق به دستگاه و اشتباه و نوسانات برق جلوگیری کرده، کنترل بار در صورت فشار به موتور ها بیش از حد نرمال باعث جلوگیری و صدمه به دستگاه شده است.

قسمت های مشخص برای عبور کابل با روکشی مناسب از مزایای ما می باشد. استفاده از میکروسوئیچ باعث جلوگیری از پاشیدن ناخواسته آب و مواد شیمیایی به آپاراتور می باشد.

استفاده از ارت و کلیدهای محافظ جان، ایمنی بیشتر را به همراه دارد. توضیحات کتبی و ویدیوئی باعث افزایش آگاهی های اپراتور شده، از صدمه زدن به خود و دستگاه جلوگیری خواهد کرد.